AKCE 2 + 1 KOLAGEN ZDARMA PROHLÉDNOUT

Co dělat proti zadržování vody v těle

Ahoj,01-ikona

je zvláštní, jak mnoho lidí trápí zadržování vody v těle a jak málo tento problém řešíme. Přitom jeho příčiny mohou být velmi zásadní. A naopak mnohdy je vyřešení tohoto problému jednoduché a navíc našemu organizmu tak moc prospěšné!

Sledujeme mnohem aktivněji jak jsme nalíčené, než příznaky zavodnění organizmu. Přitom zadržování vody v těle trápí více než 70% žen! Naše tělo je samo o sobě jako houba:-). Tělo dospělého člověka tvoří z více než 55% voda. Naše krev je tvořena z 60% vodou. To jsou přirozené hodnoty. Vodu máme ve svalech, krvi, kostech… zkrátka všude. Problém je, když je narušena rovnováha a tělo začne vodu hromadit víc, než je normální. Znamená to, že tělo nefunguje v rovnováze a nezvládá vylučovat přebytečnou vodu.

Jak poznáš, že se zadržování vody týká i tebe? Je to v podstatě jednoduché. Máš oteklé nohy, zejména kotníky a lýtka, oteklé ruce a prsty tak, že nemůžeš sundat prstýnky. U žen je nejčastějším symptomem právě otok nohou, nafouklé břicho, ale také celulitida! U žen jsou otoky časté také v těhotenství, nejčastěji v posledním trimestru, takže v tomto období v tom nehledejte nic záludného.

Nadměrné zavodnění organizmu je také často příčinou obtížného hubnutí. Vyřešíme-li tedy nadměrné zavodnění, často konečně hneme také váhou směrem dolů s mnohem menšími obtížemi.

Jaké jsou tedy hlavní příčiny zadržování vody v těle a co s tím můžeš udělat?

Příčin může být mnoho a hned na začátku si musíme říci, že některé mohou být opravdu závažné. Proto pokud se nedostaví výsledky po aplikování těchto doporučení, je na místě navštívit lékaře a poradit se s ním, aby vyloučil závažné příčiny zavodnění organizmu.

Tedy co všechno může být příčinou, že zadržuje tvoje tělo abnormálně vodu? Může to být:

  1. Nevhodná strava – nadměrné množství konzumovaného cukru, bílé mouky, konzervantů, a hlavně vysoký obsah soli ve stravě, mastná strava ... Je tedy na místě upravit stravování a vyvarovat se konzumaci pokrmů, kterých se týká uvedené. Nezapomeň, že každé tělo reaguje individuálně. To, co tvému partnerovi nezpůsobuje problém, může být pro tebe naopak zcela zásadní.
  2. Nedostatečný přísun tekutin – s tekutinami je to stejné, jako s jídlem. Nedostává-li organizmus dostatek tekutin, začne je hromadit. Organizmus se chová stejně, jako se chováme my. Když hrozí nedostatek nějaké komodity, tak nakupujeme a hromadíme zásoby :-).
  3. Nedostatek pohybu – další evergreen, který ovlivňuje naprosto vše. Psychickou pohodu, tělesné zdraví, váhu…. Není co dodat. Nemusíš běhat vytrvalostní závody, ani zvedat činky. Stačí přirozený pohyb pravidelně.
  4. Hormonální nerovnováha – co naplat, my ženy máme určitá období, kdy máme tak trochu splašené hormony :-) V těhotenství, při menstruaci a v klimakteriu. V tyto období se můžeme setkat s vyšším zadržováním vody v těle.
  5. Užívání některých léků, například antikoncepce, léky na tlak, antidepresiva a kortikoidů.
  6. Nadváha – čím větší nadváhu máš, tím více se budeš potýkat s nadměrným zadržování vody v těle.
  7. Jiné, závažné zdravotní problémy – problémy se srdcem, lymfatickým systémem, ucpávání cév…

 co-delat-pri-zadrzovani-vody-v-tele

Co teď s tím? Neboj, není nutné hned běžet na ambulanci:-)

  • Pro začátek uprav jídelníček a začni se hýbat! To je nakonec něco, co se prolíná naprosto vším. Správně nastavený jídelníček a pohyb ovlivňuje tvoji váhu, spánek, množství tuku a vody v těle, psychickou rovnováhu, tlak, cholesterol….   
  • Uprav pitný režim a začni pít pravidelně a hodně. Jasně, většina z nás s tím má problém. Tak zkus jednoduché řešení. Kup si barel, ten ráno naplň vodou, nejlépe ale  Skinny girls čajem na podporu hubnutí a celý den jej všude tahej s sebou. A upíjej celý den tak, aby byl večer barel prázdný. 
  • Pomoz organizmu zbavit se nadměrné vody tím, že při popíjení Čaje na hubnutí budeš pravidelně užívat spalovač PURE. PURE má velký podíl zeleného čaje, který je pro odvodňování organizmu ideálním pomocníkem. 

Pokud jsi těhotná a máš problém s nadměrným zadržováním vody v těle, navštiv vždy lékaře a konzultuj příčiny a nápravu s ním!

 Bez pohybu ti nepomůže žádný doplněk stravy. Tělu musíš od rána dodávat dostatek tekutin a zajistit alespoň 40 minut pravidelného pohybu!

Pokud budeš schopna dodržet výše uvedené tři jednoduché body, zabiješ víc much jednou ranou. Jednak se zbavíš přebytečné vody, zároveň snížíš svojí tělesnou hmotnost (úbytek hmotnosti se bude pohybovat mezi 2 – 4 kg) a upravíš hodnoty cukrů, tuků a cholesterolu v těle.

Blíží se léto a rychle se budou zvyšovat venkovní teploty. Rozhodně tedy začni hned, protože při letních teplotách se projevy související s nadměrnou vodou v těle násobí a tím také zdravotní důsledky.

Přesto, co jsi se tady dozvěděla, měj na paměti, že jsou situace, kdy je rozhodně na místě navštívit s problémem nadměrného zadržování vody v těle lékaře. Je to zejména v případech těhotenství, nebo pokud se dlouhodobě léčíš s vysokým krevním tlakem, nebo se srdcem.

A proč to všechno? Přece „protože na tobě záleží..!“

 

Tvé SKINNY GIRLS01-ikona